Ödeme ve Teslimat
ÖDEME VE TESLİMAT
Hangi kredi kartları ile alışveriş yapabilirim ?
www.mirakurumsal.com.tr'de tüm Visa ve Master kredi kartları ile peşin alışveriş yapabilirsiniz. Ayrıca Garanti Bankası-Bonus Card ve Yapı Kredi Bankası-World Card kredi kartları ile taksitli alışveriş yapabilirsiniz.
EFT/Havale
ile nasıl sipariş verebilirim ?
Siparişinizi havale ya da EFT ile vermek isterseniz, ödeme ekranından havale
butonunu işaretlemeniz yeterli olacaktır.Sipariş işleminin
ardındanaşağıda belirtilen banka hesap numaralarımızı kullanarakyapmış
olduğunuzEFT ya dahavale dekontunusiparis@mirakurumsal.com.trmail adresine
veya 0212 542 10 44 numaralı fax'a yollamanız gerekmektedir. Dekontunuz
firmamıza ulaştığı anda siparişiniz işleme alınır. EFT ve Havale ile ilgili tüm
masraflar müşterilerimize aittir ve 5 (beş)gün içerisinde ödemesi
yapılmayan EFT - Havale siparişleriniz sistem tarafından geçersiz olarak kabul
edilir ve otomatik olarak iptal işlemi gerçekleştirilir.
Banka Havalesi veya EFT işlemleriniz için hesap numaralarımız iletişim bölümümüzde mevcuttur.
Önemli Not:EFT işlemlerinde Alıcı Adına Mira Kurumsal Hizmetler Promosyon ve Paz. Ltd. Şti. yazılmalıdır
Havale
işlemlerinde ise alıcı adı otomatik olarak Mira Kurumsal Hizmetler Promosyon ve Paz.
Ltd. Şti. çıkmaktadır.
Sistemden kaynaklanan fiyat yanlışlıkları ya da ürün bilgilerinde meydana gelen hatalardan www.mirakurumsal.com.tr sorumlu değildir.
Stokta
olmayan ürünlerin teslimi ne kadar sürede yapılabilir ?
Stokta olmayan bir ürünü sipariş ettiğinizde, size teslim süresi 24 saat içinde bildirilecektir. Bu süre minimum 4 gün maksimum 28 gündür. Size bildirilen teslim süresini kabul etmemeniz halinde paranız iade edilecek ve siparişiniz iptal edilecektir. Belirtilen süreyi kabul etmeniz halinde siparişiniz işleme alınacaktır. www.mirakurumsal.com.tr teslim süresine kadar oluşabilecek fiyat değişikliklerini (K.D.V. oranında oluşan değişiklikler hariç) müşteriye yansıtmayacağını garanti eder.
Stokta
bulunan ürünler için teslim süresi kaç gündür ?
www.mirakurumsal.com.tr'de satışa sunulan ürünlerin teslimat süreleri, ürün açıklaması bölümünde belirtilmektedir.
Şehir
İçi ve Şehir Dışı siparişlerde kargo süreleri ne kadar farklılık gösterir ?
Siparişlerinizin kargo sürelerini, kargo takip numaranızı kullanarakwww.mngkargo.com.tradresinden veya MNG Kargo şubelerini arayarak öğrenebilirsiniz.Aksi bir durumla karşılaşmanız halinde lütfen vakit kaybetmeden sipariş departmanımızla iletişime geçiniz.
Siparişimi
nasıl takip edebilirim ?
Siparişinizi üyelik bilgilerinizi kullanarak sisteme girdikten sonraSiparişlerimlinkine tıklayarak takip edebilirsiniz. Ayrıcawww.mngkargo.com.tradresindenkargo takipbutonunu tıklayıp takip numaranızı yazdıktan sonra kargonuzun nerede olduğunu öğrenebilirsiniz.
Siparişimi
teslim alırken nelere dikkat etmeliyim ?
Siparişinizi resimli bir kimlik belgesive imzanızı ibraz ederek teslim alabilirsiniz. Lütfen ürününüzü teslim alırken ürün ambalajını açınız ve içeriğinin tam ve hasarsız olduğundan emin olunuz. Eğer aksi bir durum ile karşılaşırsanız lütfen kargo yetkilisi ile birlikte tutanak hazırlayıp ilgili belgeyi tarafımıza iletiniz.
Kargo ücretini nasıl ödeyeceğim ?
Kargo ücreti aldığınız ürün ya da ürünlerinboyut ve
ağırlıklarınagöre sistem tarafından belirlenir ve ödeyeceğiniz toplam
rakam önünüze gelir. Bu rakamı onayladığınız taktirde kargo ücreti ödeme
şeklinize göreürün bedelleriyle birlikte tahsil edilir.
Teslimat anında adreste kimse bulunamazsa ne olacak ?
Kargo sorumlusu size kargo şirketinin telefon numarasını içeren bir haber formu bırakacaktır. Haber formununun bırakılmasını takip eden 3 iş günü içinde kargo şirketini arayıp bilgi almanız gerekmektedir.
Sipariş verdikten sonra teslim alacak kişiyi değiştirebilir miyim?
Sipariş verdikten sonra teslim alacak kişi değiştirilememektedir.
Sipariş
verdikten sonra teslimat adresini değiştirebilir miyim ?
Güvenlik nedeniyle banka onayını almış bir siparişin teslimat adresinin değiştirilmesi mümkün değildir. Eğer onaylanmış bir siparişse, siparişinizi iptal ettirip yeni bir sipariş vermeniz gerekmektedir.
Teslimatta
gecikme olduğunda ne yapmalıyım ?
Üyelik bilgileriniz ile sisteme giriş yaptıktan sonraSiparişlerimlinkinetıklayarak sipariş durumunuzu kontrol ediniz. Eğer siparişiniz taahhüt edilen süreyi geçtiyse, 0212 542 10 44 numaraları telefondan sipariş departmanımızla irtibata geçiniz.
Dağıtım
ağınız tüm Türkiye'yi kapsıyor mu?
www.mirakurumsal.com.tr'den tüm Türkiye'ye teslim edilmek üzere sipariş verebilirsiniz. www.mirakurumsal.com.tr Türkiye Cumhuriyeti dışından sipariş kabul etmemektedir.